Joonglaa je največje spletno mesto za mlade. V besednjaku naših kreativnih agencij gre za največji omnichannel za Z generacijo. Vključuje youtube kanal z 58.000 naročniki, TikTok z 25.000 in Instagram z 24.000 sledilci. Joonglaa sodeluje s številnimi influencerji, zgradila je pa tudi nekaj svojih. Kaya Sola je bila zmagovalka prvega joonglinega Star showa in je eden od prepoznavnih obrazov kanala.
Brez sponzorjev seveda ne gre. Joonglaa je tesno povezana z A1, ki projekt podpira od samega začetka in skozi kanal subtilno utrjuje svojo blagovno znamko. Ta oglaševalska strategija je bila prepoznana tudi na letošnjem festivalu Native advertising awards, kjer je prejela glavno nagrado v konkurenci iz celega sveta in sicer za najboljšo oglaševalsko strategijo. Prvo mesto je osvojila tudi v kategoriji Best Use of Instagram, pa drugo na Youtubu, v kategoriji Best Use of AFP Web TV, Best Use of Online Media in tako naprej.
Če za vaše kampanje iščete vplivneže in si pulite lase, zaradi njihove nezanesljivosti, težav pri organizaciji ali na sploh pri dogovorih z njimi, to prepustite nam. Sodelujemo z največjimi in tudi najbolj perspektivnimi. Imamo vso opremo za najzahtevnejše projekte in studio da jih uresničimo.